زنجان؛

کاهش خطای نیروی انسانی در قرائت و صدور قبض برق با اجرایی شدن طرح فهام  

مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان زنجان گفت: با اجرایی شدن طرح فهام دخالت و خطای نیروی انسانی در قرائت و صدور قبض كاهش يافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ نيكخو مديركل ديوان محاسبات استان پس از ديدار با مهندس كاظمي رئيس هيات مديره و مديرعامل اين شركت در بازديد از اتاق سرور فهام ، مركز ديسپاچينگ ،‌ سيستم قرائت از راه دور كنتور هاي برق ،‌ سامانه های فتوولتائيك و .. فعاليت های انجام شده در حوزه ی بهره مندی از فناوری های روز دنيا در صنعت توزيع برق استان زنجان را شايسته تقدير دانست .
كاظمی مديرعامل شركت توزيع نيروی برق استان زنجان در تشريح عملكرد و قابليت های اتاق سرور وسيستم هوشمندسازي لوازم اندازه گيری گفت : با اجرایی شدن طرح فهام دخالت و خطای نیروی انسانی در قرائت و صدور قبض كاهش يافته و بهبود وصول مطالبات، کاهش تلفات غیر فنی و مشخص‌سازی و مانیتورینگ تلفات فنی شبکه توزیع و افزایش کیفیت خدمات و کاهش زمان قطعی و نظارت بر کیفیت برق را به همراه خواهد داشت.
 وی تصريح كرد : در خصوص نفوذ ناپذيری اطلاعاتی و امنيت سامانه هاي بكار رفته در اندازه گيري و كنترل شبكه های توزيع برق كارهای خوبی انجام شده است كه می توان به تغيير بستر انتقال اطلاعات از فضای مخابراتی به صورت راديويی اشاره كرد .
نيكخو مديركل ديوان محاسبات استان زنجان نیز در این دیدار در محل مركز ديسپاچينگ وفوريت های برق نيز پس از مشاهده توانمندی های  اين مركز در كنترل و پايش دقيق شبكه های توزيع برق استان زنجان گفت : مركز كنترل هوشمند وديسپاچينگ شركت و تجهيزات وفناوري های نوين بكار رفته اعم از تجهيزات خط گرم ، رادار اينجينيرز (نشت ياب) ، سكسيونرهای كنترل از راه دور ، كنتورهای هوشمندو قرائت از راه دور وساير تكنولوژی های جديد ، از خدمات شايسته ی پرسنل اين شركت است.
وی خاطر نشان کرد : فعاليت ها وكارهای خوبی در اين مدت و در شرايط روز كشور صورت گرفته است و با بستر سازی های مناسبی كه در حال انجام است افق های روشنی از لحاظ تحول مهندسی شبكه های توزيع برق استان پيش بينی می شود.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: طرح فهام ، زنجان ، قبض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.